,

Vacature: Customer Service medewerker 36/40 uur

Wie wij zijn:

Dumco is een toeleverancier van de schoen-, lederwaren- en meubelbranche, orthopedie, podologie en schoenreparatie. Door innovatieve ontwikkelingen en ambitieuze partnerships bieden wij als familiebedrijf steeds de beste product- en servicekwaliteit aan onze klanten. Met ruim dertig betrokken medewerkers levert Dumco als handels- en productiebedrijf een groot assortiment (15.000 artikelen) uit voorraad en leggen we de focus voortdurend op de ontwikkeling van nieuwe producten en markten. Onze kernwaarden – Kwaliteit – Innovatie – Ambitie – Betrokkenheid, krijgen betekenis voor onze klanten in de manier waarop we met hen samenwerken. Daarom zijn onze medewerkers ons belangrijkste kapitaal. Zij zijn namelijk degenen die aan deze woorden dagelijks inhoud geven.

Wat houdt de functie in?

In onze uitdaging om onze klanten steeds op de beste en effectiefste manier te kunnen helpen, is de customer service afdeling de spil in het klantproces. Hier komen commercie en operatie samen. Als customer service medewerker heb je dus constant de focus op de vraag hoe we nog beter en slimmer kunnen werken, zodat ons klantproces zo goed mogelijk aansluit op het koopproces van onze klant. Elke dag een beetje beter is je motto. In je dagelijkse werk krijgt dit op de volgende manier vorm:  

  • Als medewerker van onze customer service afdeling ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Dumco, waarbij je zowel reageert op de klantvraag, maar ook proactief klantvraag creëert of uitbreidt. Het behelst het gehele traject van klantadvisering, opvolging, orderverwerking en aftersales. Dit doe je met je team door met de klant mee te denken en een goede vertaalslag te maken van de klantvraag naar praktische oplossingen.
  • Je werkt in een klein team en ondersteunt de accountmanagers in een proactieve rol bij de opvolging van afspraken die zij met onze klanten en prospects maken.
  • Je bent daarnaast medeverantwoordelijk voor de omzetontwikkeling van het klantenbestand wat door de customer service afdeling beheerd wordt. Dit doe je door zelf de klantbehoefte proactief te beïnvloeden door gebruik te maken van alle communicatiemiddelen die we daarvoor beschikbaar hebben.
  • Je bent de spil tussen de klanten en alle interne afdelingen.

Wat zoeken wij in jou?

  • Je vindt commercie en klantgerichtheid met oog voor resultaat leuk en wilt hierin verder ontwikkelen.
  • Je bent communicatief, proactief, stressbestendig en kunt snel schakelen.
  • Je bent gedreven, ambitieus, stressbestendig en vanuit betrokkenheid bereid om in jezelf en in het succes van Dumco te investeren.

Wij bieden jou?

  • Marktconform salaris met goede secundaire voorzieningen;
  • Een werkomgeving, waarin je gehoord wordt, met mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Je wordt uitgedaagd om mee te denken en zelf mee te groeien met onze organisatie;
  • Een verantwoordelijke actieve functie, waarin je het verschil kunt maken;
  • Een informele, no-nonsense en open bedrijfscultuur;
  • Uiteraard een aantrekkelijke personeelskorting op onze producten;

Interesse in deze job?

Spreekt deze functie je aan en herken jij jezelf als persoon in het profiel stuur dan je motivatie en CV naar jan@dumco.nl of solliciteer via de onderstaande knop. Voor vragen mag je altijd bellen naar T: 0416 66 99 77.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Previous

Dumco: ook voor de orthopeed