FAQ

Door een storing is Dumco tijdelijk niet bereikbaar via e-mail. Je kunt ons bereiken via Chat, Whatsapp 06 25 56 32 13 , en telefoon 0416 66 99 77. Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Wat zijn de openingstijden van Dumco?

Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Het magazijn is vanaf 01 september 2021 weer geopend, maar enkel op afspraak. Maak jouw afspraak met een vertegenwoordiger of onze verkoop binnendienst.

Is het Dumco magazijn geopend?

Het magazijn is vanaf 01 september 2021 weer geopend, maar enkel op afspraak. Maak jouw afspraak met een vertegenwoordiger of onze verkoop binnendienst.

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Per telefoon +31(0)416 66 99 77.
Per e-mail info@dumco.nl.
Chat via onze website www.dumco.nl
Via WhatsApp +31(0)6 26 88 18 69

Hoe gaat Dumco met klachten om?

Iedere klacht wordt individueel en in goed overleg afgehandeld, wij hebben hier geen vaste richtlijnen voor. Schroom niet om contact met ons op te nemen, alles is bespreekbaar.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Meld je aan als nieuwe klant via deze link https://dumco.nl/aanmelden/
Vervolgens ontvang je van ons jouw inloggegevens en kun je gebruik maken van onze webshop.

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Vraag een nieuw wachtwoord aan via deze link https://dumco.nl/aanmelden/.
Je ontvangt deze vervolgens per mail en je kunt direct weer inloggen.

Ik wil mijn accountgegevens wijzigen.

Het is niet mogelijk om online je gegevens te wijzigen. Wijzigingen kun je per mail: verkoop@dumco.nl of telefonisch doorgeven: +31(0)416 66 99 77

Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?

Hier lees je onze privacyverklaring https://dumco.nl/privacyverklaring/.

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze webshop https://dumco.nl/ of telefonisch +31(0)416 66 99 77.
Als je een bestelling plaatst via onze webshop ontvang je standaard 2% korting, dat is toch mooi meegenomen!
We hebben ook de mogelijkheid jouw bestelling te uploaden via een Excel bestand. Ga hiervoor naar jouw account en klik op importeren/exporteren.
Is dit nieuw voor jou? Schroom niet om contact op te nemen, we helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Dat kan telefonisch tot 15.00 uur op dezelfde dag dat je jouw bestelling geplaatst hebt.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Sprang-Capelle?

Natuurlijk, meld dit bij het plaatsen van je bestelling. Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Kan ik mijn bestelling retour zenden?

Ja, geen probleem.

Op kosten van Dumco mag je een mail sturen naar verkoop@dumco.nl met daarin de melding dat er een retourzending klaar staat. Wij melden vervolgens de afhaalopdracht aan bij DHL.

Wil je het liever afgeven bij een andere vervoerder? Geen probleem, maar dan is de retourzending voor eigen rekening.

Bezorging

Wie komt mijn pakket bezorgen?

Wij verzenden onze pakketten met DHL.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Bij Dumco worden goederen die voor 15.00 uur besteld zijn dezelfde dag nog verzonden, met uitzondering voor bepaalde goederen die door onze productieafdeling gemaakt worden. DHL garandeert een levering binnen 24 uur m.u.v. het weekend- en feestdagen.

Is het mogelijk een afleverdatum aan te geven?

Natuurlijk! Geef dit aan bij het plaatsen van je bestelling en wij verzenden het een werkdag voordat je het pakket wenst te ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard pakketzending kost € 9,75 excl. BTW
Palletprijs is op calculatie
Het franco bedrag verschilt per branche en land, neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Jazeker, je ontvangt een Track & Trace code zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Dit kan telefonisch tot 15.00 uur op dezelfde dag dat je jouw bestelling geplaatst hebt.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben tijdens de bezorging?

DHL zal proberen je bestelling bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, zullen ze het de volgende werkdag nogmaals aanbieden. Indien het meerdere keren niet lukt het pakket af te leveren, nemen ze het pakket mee naar een afhaalpunt. Je ontvangt in beide gevallen een bericht waar je pakket is.

Facturen

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

Je ontvangt de factuur standaard per mail. Mocht je de facturen liever per post ontvangen, geef dat aan ons door en wij passen je voorkeuren aan. Je kunt jouw facturen ook altijd inzien via de webshop in jouw account omgeving.

Wat zijn de betalingscondities?

Standaard is bij betaling binnen 14 dagen 2% korting of netto binnen 30 dagen.